Beergoskie święto miłośników piwa. To święto nie tylko dla dorosłych

Piwo rzemieślnicze to eksplozja smaków, rodzajów, gatunków i interpretacji. I tak też będzie podczas bydgoskiego festiwalu Beergoszcz. To już dziewiąta edycja tej imprezy. Jak zwykle nie zabraknie wielu piw w różnych stylach, food trucków dla głodomorów i koncertów dla spragnionych rozrywki nie tylko dla ciała. ;-) Będzie też coś dla najmłodszych. A to wszystko dla tych, którzy 13-14 września pojawią się w Hali Łuczniczka. 

Reklama

–  Tym razem pojawi się sporo nowych browarów, w tym Funky Fluid, Rockmill czy Dwóch Braci, czyli browar, który ostatnio zbiera bardzo dobre oceny. Oczywiście, będą nasi stali bywalcy m.in. browary Kazimierz, Hopium, który tradycyjnie przygotuje piwo festiwalowe Profesja, Harpagan, Nepomucen, Beer Bros czy Pivovsky, który pojawi się po raz drugi. Wszystkich odwiedzających czeka też wiele atrakcji. Oprócz dwóch koncertów, w sobotę zaplanowaliśmy występ teatru improwizowanego.  Pogoda ma być ładna, więc mamy nadzieję, że przyjdzie dużo osób spragnionych dobrego piwa. :-) Mamy też nowe szkło, które mam nadzieję, że ucieszy nie tylko kolekcjonerów. Bo ze szkła piwa smakuje po prostu lepiej – podkreśla w rozmowie z reporterką WieleLiter.pl Michał Piotrowski, organizator Festiwalu Piwa Beergoszcz.

Jak podkreśla organizator, jeżeli myśleliście, że Beergoszcz to święto tylko dla dorosłych, to byliście w błędzie. Rodzice mogą zabrać pociechy ze sobą. Podczas najnowszej edycji festiwalu pojawi się strefa rozrywki, a w niej między innymi stanowisko animatorów. Zaproponują oni różne pirackie zabawy.  W programie również: modelowanie baloników, malowanie buzi i tatuaże brokatowe.

W czasie trwania festiwalu Kujawsko-Pomorski Odział Terenowy Polskiego Stowarzyszenia Piwowarów Domowych zorganizuje kurs sensoryczny dla tych, którzy chcą powiększyć swoją wiedzę na temat piwa (obowiązywały wcześniejsze zapisy).

Jeśli chcecie zobaczyć jak wyglądały wcześniejsze edycje Beergoszczy, kliknijcie tutaj.

ZOBACZ TAKŻE:

Piwo jak ostrygi, a nie jak hot-dog ze stacji

Reklama

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *