Metamorfoza Pringles – Pan P zyskał nowy wygląd

Pan P, wąsata maskotka marki Pringles, przeszedł swoją pierwszą od 20 lat metamorfozę. To, co pozostanie niezmienne to słynne wąsy. Od czasu wprowadzenia Pringles na rynek, aby nadążyć za duchem czasu, Pan P miał sześć nowych odsłon. 

Nie tylko maskotka Pringles zyskała nowy blask, kultowe puszki również otrzymały nowy wygląd. Teraz będą miały jasne opakowania, podkreślające gamę smaków Pringles. Znakiem rozpoznawczym pozostaje ich słynny kształt, który można układać w stosy.

Oryginalny Pan P został zaprojektowany przez Archa Drummonda w Nowym Jorku w 1967 roku i od tego czasu ta sympatyczna maskotka stała się globalną ikoną,  a nawet wystąpiła kiedyś gościnnie w jednym z odcinków serialu The Simpsons.

Od czasu wprowadzenia Pringles na rynek, aby nadążyć za duchem czasu, Pan P miał sześć nowych odsłon.  Na przestrzeni lat istniały ponad 102 różne smaki Pringles, w tym niespotykane i wspaniałe, takie jak czekoladowa mięta, lub słodki cynamon. Najbardziej lubianym smakiem w Polsce jest smak Pringles Original, tuż za nim plasują się popularne klasyki: Sour Cream and Onion i Hot & Spicy.

Hend Kovermann powiedział: „Po byciu lojalną maskotką Pringlesa przez wiele lat, Pan P przeszedł zasłużoną metamorfozę, która jest jego najodważniejszym wyglądem. Pan P nie ma już włosów, ale wygląda młodziej niż kiedykolwiek, ma nowe brwi i oczywiście nadal nosi swoje słynne, stylowe wąsy. Chociaż zarówno Pan P, jak i wygląd puszki przeszły transformację, fani mogą być pewni, że niesamowity smak i chrupkość, które można znaleźć w każdej puszce Pringles, pozostają bez zmian”.

Wielbiciele Pringles będą mogli wkrótce zobaczyć puszki z nowym wzorem i blask Pana P w sklepach na terenie całego kraju od końca września.

ZOBACZ TAKŻE:

Chrup na zdrowie, czyli je się także… uszami!

Źródło, fot. Kellogg Europe/pap-mediaroom.pl