POLOmarket wprowadza odroczone płatności za zakupy

Największa polska sieć supermarketów POLOmarket, jako jedna z pierwszych sieci w Polsce, wprowadza model „kup teraz – zapłać później” w aplikacji mobilnej. Klienci sieci robiąc zakupy mają możliwość odroczenia płatności nawet do 45 dni bez dodatkowych opłat i prowizji.

Po ubiegłorocznym wdrożeniu zdalnych zakupów przez aplikację i rozszerzeniu ich o płatności online, POLOmarket kontynuuje rozwój usług mobilnych w ramach prowadzonej transformacji cyfrowej. Sieć, jako jedna z pierwszych w Polsce, wprowadza możliwość bezpiecznych zakupów w aplikacji mobilnej z odroczoną płatnością nawet do 45 dni. Klienci mogą korzystać z tej usługi od 15 marca br.

Jak skorzystać z płatności odroczonych?

Klienci sieci POLOmarket, zamawiając produkty online przez aplikację, w bezpieczny i wygodny sposób mogą odroczyć płatność za zakupy nawet do 45 dni bez dodatkowych opłat i prowizji. Na etapie finalizowania zakupów należy spośród dostępnych metod płatności wybrać PayU i opcję – Płacę później. Po uzupełnieniu danych i weryfikacji konta – transakcja z odroczoną płatnością zostaje pomyślnie zakończona. Klienci POLOmarketu zyskują dodatkową, wygodną i bezpieczną, formę płatności obok karty płatniczej, szybkich przelewów czy blika.