W tym sklepie obowiązuje całkowita samoobsługa

Sieć Carrefour uruchomiła pierwszy sklep w formacie samoobsługowym, który powstał w odpowiedzi na potrzeby polskiego rynku związane m.in. z niehandlowymi niedzielami. Sklep mieści się na warszawskiej Białołęce i dzięki sprzedaży z automatów dostępny jest przez całą dobę siedem dni w tygodniu.

Reklama

Wśród dostępnych produktów znajduje się nie tylko typowa oferta food-to-go, czyli kanapki przekąski, napoje czy słodycze, ale również artykuły świeże, takie, jak: pakowane jabłka, pomidory, sałata, pieczywo i masło; produkty wymagające przechowywania w lodówce jak nabiał, wędliny, ryby; towary pierwszej potrzeby np. mąka, ryż, cukier, olej, kawa, herbata, przyprawy; dania gotowe, podstawowe artykuły higieniczne oraz karmy dla zwierząt. Oferta nowego formatu Carrefour odwołuje się również do ambicji sieci, aby demokratyzować bio, stąd w sprzedaży samoobsługowej dostępne są takie produkty ekologiczne jak roślinne mleko, komosa ryżowa czy hummus.

Maszyny vendingowe są dopasowane do charakteru produktów, podawanych klientom za pomocą wind, gwarantując bezpieczeństwo artykułów nawet tak delikatnych jak jajka. Sprzedaż prowadzona jest poprzez panel dotykowy, co oznacza, że lista zakupowa oraz płatność przy pomocy karty lub aplikacji BLIK odbywa się tylko raz, a odbiór zakupów realizowany jest w poszczególnych maszynach vendingowych. Specjalna promocja obejmuje zestawy typu chipsy i cola. W sklepie samoobsługowym zlokalizowany jest także automat z kawą, a przed sklepem czekają specjalnie oznakowane miejsca parkingowe.

Jak podkreśla firma, rozwiązanie zaprojektowane zostało z myślą o pełnej wygodzie klientów. Dlatego też w nieprzewidzianej sytuacji np. problemów z płatnością lub odbiorem produktów można skorzystać z całodobowej infolinii. Dostępność towaru natomiast będzie monitorowana i uzupełniana w miarę potrzeb przez pracowników pobliskiego sklepu Carrefour Market. Sklep jest zlokalizowany w Warszawie przy ul. Światowida 18.

Od kilku lat intensywnie wdrażamy naszą strategię omnikanałową, aby zapewnić klientom możliwość dokonywania zakupów w preferowany sposób oraz doświadczenia zakupowe na najwyższym poziomie. Carrefour kontynuuje swoje innowacyjne podejście do handlu. Sklep Carrefour Express samoobsługowy jest już trzecim nowym formatem uruchomionym w tym roku w Polsce, po Carrefour BIO oraz Supeco. Przykładem innych rozwiązań, które odpowiadają na wyzwania współczesnego handlu, jest dynamiczny rozwój naszego e-commerce oraz digitalowy hipermarket w CH Atrium Promenada, który stał się ikoną nowoczesnego retailu. Mamy nadzieję, że również nowy format spotka się z uznaniem klientów, a także będzie źródłem inspiracji dla całej branży – powiedział Christophe Rabatel, prezes Carrefour Polska.

Firma podkreśla, że nowy format Carrefour Express wpisuje się w nurt popularności sklepów samoobsługowych w Polsce, a jego przewagą nad rozwiązaniami autonomicznymi jest zdecydowane niższy koszt wdrożenia. Po testach obecnego rozwiązania, które potrwają kilka miesięcy, istnieje szansa na upowszechnienie tego formatu np. w osiedlach mieszkaniowych, miejscach turystycznych oraz w wersji mobilnej.

Ubrania kupujemy online, ale odbieramy w sklepie. To pokusa do dalszych zakupów

Fot., źródło mat. prasowe

 

Reklama

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *