Zażółć Gęślą Jaźń na jesienną i zimową aurę

Porzekadło mówi, że nie ma złej pogody, są tylko źle dopasowane ubrania. Na jesienną i zimową aurę warto dobrać więc ciepłe dodatki jak na przykład szalik z szyldowym motywem z Gdyni. Do sprzedaży trafia właśnie wyjątkowa seria szalików marki Pan Tu Nie Stał, których wzory zaprojektowane zostały przez gdyńskie Stowarzyszenie Traffic Design.

Unikatowe szyldowe szaliki to efekt współpracy najzdolniejszych polskich grafików ze Stowarzyszenia Traffic Design oraz łódzkiej marki odzieżowej – Pan Tu Nie Stał. Prowadzone przez Traffic Design działania projektowe, polegające na estetyzacji przestrzeni publicznej np. poprzez re-design szyldów, były bezpośrednią inspiracją dla powstania szalików.

W kolekcji znaleźć możemy projekty szyldów z Gdyni, Gdańska oraz Warszawy. Na szalikach znajdziemy m.in. napis Zażółć Gęślą Jaźń z łącznika budynków nad ul. Żeromskiego, charakterystyczne „kropki” Baru Mlecznego „Słoneczny” oraz motyw fasady odmalowanego na biało bloku przy ul. Lelewela.

Kolekcji towarzyszą fotografie, na których zestawiono szaliki z miejscami, które posłużyły za inspirację do ich powstania. Szaliki do sprzedaży trafią w piątek, 15 listopada. Będzie je można kupić za pośrednictwem strony pantuniestal.com. Część dochodu ze sprzedaży przeznaczona zostanie na działalność statutową Stowarzyszenia Traffic Design.

Pierwszy na świecie ogród zoologiczny z własnymi… rajstopami!

Fot., źródło Gdynia.pl